duminică, 25 septembrie 2011

Wishlist

     Intrand  pe site-uri si blog-uri de make-up , citesc despre tot felul de produse cosmetice , care incep a-mi face cu ochiul . Sunt multe , dar daca ar fi sa fac un TOP 10 al produselor pe care mi le doresc, wishlist-ul meu ar arata cam asa :
10 ) Paleta BAD GIRL i-Divine




                                                               sursa 
9 ) Paleta ACID i-Divine



                                                                   sursa 

8 ) Paleta OH SO SPECIAL i-Divine


sursa

7 ) Paleta CURACAO i-Divine


                                                                              sursa
     Binenteles , nici nu este necesar sa explic de ce mi le doresc . Toate blogger-itele vorbesc despre ele , sunt foarte laudate , si dabia astept sa le incerc si eu . Le puteti gasi pe CosmeticStyle  .
6 ) Book Of Shadow Vol. III


                                                                  sursa 
      De asemenea , o puteti gasi tot pe CosmeticStyle
5 ) 12 Brush Kit - Make Me Cool 


                                                                         sursa 
      Le gasiti aici.      
4 ) Lac de unghii ILLUME


                                                                             sursa 
    Albastrul este culoarea mea preferata . Dintre toate ojele de la Sparitual cu siguranta pe aceasta as alege-o.

 3) Set 24 Pensule Machiaj Profesional Fraulein 38

 sursa
    Le puteti gasi aici .
2) Primer Potion de la Urban Decay


      Am intrebat "in stanga si in dreapta" de un primer bun , si se pare ca cel de la Urban Decay isi face foarte bine treaba si isi merita toti banii .

1 ) Un anticearcan bun ! Foarte bun ! Si il caut in continuare .Inca nu am gasit niciunul care sa ma multumeasca in totalitate . Dar cand il voi gasi , cu siguranta va avea un post separat . 



xoxo , Alex

 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu