luni, 3 octombrie 2011

ELF & CosmeticStyle

     Wishlist-ul ,  "oficial" s-a mai scurtat.    Astazi am luat de la posta 2 colete . Unul cu produse Sleek de pe CosmeticStyle si altul cu produse ELF .
     Inital am dat comanda doar de paletutele Sleek , si anume :
     Paletele Bad Girl si Oh So Special , de care sunt super super super multumita . Le-am testat (tot azi) si isi merita orice banut . 36 de lei nu mi se pare asa mult tinand cont ca sunt foarte bune , foarte pigmentate , nu sunt prafoase . 
     Nici 2-3 ore nu au trecut de la comanda si am primit un mail cu oferta ELF disponibila pana pe data de 2 octombrie si anume transportul gratuit pentru o comanda de minim 40 RON .Binenteles , am dat si eu o micuta micuta comanda .
(negru)
(pink lemonade)

(Shy)
Plus , cadou din partea ELF : creion de ochi e.l.f. essential – efect Glitter nuanta Boldly Bronzed , in semn de multumire pentru introducerea a 10 adrese de mail ale prietenelor mele , prin care le invitam sa viziteze si de ce nu , sa achizitioneze produse ELF .




    Sunt super multumita de produse . Sleek , repet , isi merita toti banii si nu degeaba sunt atat de laudate , iar ELF sunt foarte avantajoase si ca pret si ca [ , ] calitate . Sunt foarte incantata de produse , mai ales de Sleek si pensulele ELF .
*** Sursa poze (1)
*** Sursa poze (2)
*** Produsele au fost achizitonate de mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu